Link zewnętrzny

Dla przypomnienia link zewnętrzny, to adres, który prowadzi z jednej witryny do drugiej. Przydałoby się napisać kilka słów, dogłębniej o tym linku zewnętrznym. Jakie linki zewnętrzne należy zdobywać, a jakie nie? Tak jest ! Tylko wartościowe…. . Wartościowe, czyli takie, które mają w sobie dużo treści. Najlepiej, żeby witryna, z której mają iść link/linki do naszej, miała zaindeksowane 80% całej witryny, w niektórych przypadkach wystarczy 40-50% zaindeksowanej witryny, zależy to od tego, jaką stronę pozycjonujemy. Jednak w procentach przedstawić się tego tak do końca nie da, więc napiszę, żeby nie było później niejasności… . Proponuje szukać z początku takich witryn, gdzie zaindeksowane jest minimum 1000 podstron, ilość ?site? (z ang. stron) możemy sprawdzić przez proste polecenie w google, wystarczy wpisać site:adres.pl , nie musimy podawać www, tym bardziej http:// . Gdybyśmy chcieli sprawdzić jeszcze ilość linków zaindeksowanych, które znajdują się na stronie głównej, danej witryny, to możemy użyć polecenia: link:adres.pl , również bez www i http:// .

Znalazłeś się tutaj dzięki współpracy z poniższym serwisem:

Hej! Pracuje w jednej z dużych korporacji jako specjalistka od social mediów i public relations, dlatego dość sprawnie poruszam się w tym świecie, postanowiłam prowadzić tego bloga aby nieco przybliżyć wam świat mediów!