Internet jako forma komunikacji i reklamy
Internet jest bardzo znaną formą komunikacji oraz reklamy. Wykorzystują to ludzie na całym świecie czego efektem są nowe kontakty prywatne, biznesowe oraz wzrost obrotów firmy. Kanał ten daje najszybsze połączenie z ludźmi dzięki czemu dowiadują się oni o nowych produktach, usługach czy też nowo powstających firmach. Wiele działań promocyjnych może być darmowych a to oznacza oszczędności pozwalające na zwiększenie innych płatnych działań. Do tej pory stworzono portale, strony internetowe, blogi a także portale społecznościowe. Kanały te umożliwiają w największym stopniu porozumiewanie się między ludźmi na całym świecie. Powstające firmy również te internetowe korzystają z tych dóbr ponieważ jest to segment rynku na którym można zacząć działać jak również rozwijać się w nowych kategoriach. Reklama może być wykonana na wiele różnych sposobów, między innymi jako treść, obraz, czy animacja. Internet na to pozwala ponieważ ilość programów udostępniających stworzenie takich efektów jest bardzo duża. Za niektóre płaci się pieniądze ponieważ udostępniają je firmy komputerowe. Komunikacja w Internecie to również szereg działań pośrednich jak treści mailingowe, oferty reklamowe, czy też zachęty do wypełnienia ankiet czy wzięcia udziału w konkursie. To sprawia że ludzie ufają firmom i łatwiej się do nich przekonują.
