Zauważ różnice

Klienci są dzisiaj w pewnym sensie rozszarpywani przez sprzedawców. Dlaczego? Niejako kłócą się oni o klientów, ponieważ mają na celu zarobić na nich, poprzez to, że będą oni zakupywać jak największą ilość ich produktów, pochodzących z ich sklepów. I aby przyciągnąć, zachęcić do tego klienta wykorzystują telewizję i Internet. W telewizji, co kilka minut włączają się reklamy, które na nas oddziałują. A zaglądając na strony internetowe, to wyskakują nam jakieś okienka, reklamy, zaproszenia. Na naszą pocztę e-mail wiele wiadomości reklamowych. Ale które reklamy bardziej mogą oddziaływać na klienta. Można by nad tą sprawą długo spekulować. Przecież przed telewizorem spędzamy więcej czasu. Ale na pewno nie wszyscy, niektórzy korzystają jedynie z Internetu i komputera. Reklamy internetowe posiadają głębszy zakres informacji dotyczących ich oferty. Reklama telewizyjna ukazuje zwiastuny, krótkie wiadomości o produkcie, które przede wszystkim powinny skłonić nas do zakupu. Tak więc ofertę z Internetu możemy dokładnie prześledzić, a reklamy w telewizji nie cofniemy. Choć na pewno za kilkanaście minut znów się pojawi na ekranie telewizora. Przede wszystkich z takich 2 form reklam korzystają sprzedawcy.

Hej! Pracuje w jednej z dużych korporacji jako specjalistka od social mediów i public relations, dlatego dość sprawnie poruszam się w tym świecie, postanowiłam prowadzić tego bloga aby nieco przybliżyć wam świat mediów!