środa, 2 lipca, 2025
ABC Internetu

TWOJA SPRAWA

images

W górnym polu, po słowie Do:, wpisz adres osoby, do której chcesz wysłać list. Możesz wysłać list jednocześnie do większej liczby osób, wpisując kolejno ich adresy oddzielone średnikami. W polu DW: możesz wpisać adres lub adresy osób, którym chcesz wysłać kopie listu „do (ich) wiadomości”. W następnej linii, oznaczonej Temat:, wpisz temat listu: 2-3 słowa informujące adresata czego Twój list dotyczy. Temat pojawi się w nagłówku listu i jeżeli ktoś otrzymuje dużo listów, jest to informacja umożliwiająca ich wstępne przesortowanie – co nadaje się do czytania, a co lepiej od razu skasować.W białym polu poniżej wpisz treść listu – tutaj niewiele Ci pomogę, jak nie umiesz pisać listów, to już Twoja sprawa.

Hej! Pracuje w jednej z dużych korporacji jako specjalistka od social mediów i public relations, dlatego dość sprawnie poruszam się w tym świecie, postanowiłam prowadzić tego bloga aby nieco przybliżyć wam świat mediów!

Dodaj komentarz